ratemma

Alla inlägg under maj 2024

Av ratemma - Onsdag 1 maj 23:15

Hittade en rolig tutorial på en docka som jag inte kunde låta bli att inte testa!

Ni hittar den här

 

Självklart kunde jag inte följa det helt, men lärde mig så mycket av henne, klart värt att klicka runt på hennes youtube sida!

Inte visste jag att limpistolen var så praktisk!

 

 

Använt mig av 8/4 garn samt en nål på 2 mm.

 

Letade fram nå knappar och en liten pärla ur min lilla gömma...

 

Nu får man se vad man hittar för kuligt, de kliar i fingrarna av att inte göra något...

 

 










Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Emma och jag kommer från de lite nordligare delarna utav landet nämligen Nordmaling. Kärleken lockade mig hit från Umeå och nu bor jag här tillsammans med karln och våra två papilloner. På nätet kallar jag mig RatEmma (inte rat betydande rått

Tidigare designat för

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2024
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards