ratemma

Alla inlägg under mars 2016

Av ratemma - 19 mars 2016 15:58

Jag kan nog erkänna att jag inte är en färgläggare, men ack så roligt de var...
Efter lite efterforskning insåg jag att man ska ha två eller fler toner av en färg, så har några att införskaffa...
Om man ska vara efterklok skulle de ha varit bättre att köpa en förpackning...

Insåg även att jag måste hitta ett bättre papper då detta blödde lätt...
Rekommendationer mottages!
;)
Aja, nog med klagandet, här har ni resultatet:

Glutta inte så noga nu, mina första försök...
;)

Nu ska man hitta dom en plats!

/RatEmma

Av ratemma - 18 mars 2016 19:15

Ja, vad säger man..?
Invigde våran nya fina galleria med att köpa något jag ALDRIG trodde jag skulle äga, nämligen Promakers...
Nu återstår de att se om man har tålamodet eller om de hamnar i en låda...

Clas Ohlsons körde 3 för 2 och tanken var att jag skulle köpa "typ" tre eller sex för att testa, men har man med sig karln är de svårt att hålla fingrarna i styr... De blev en av varje färg...
Har nog hittat boven i mitt köpbeteende!
Hahahahaha!

Anledningen till att de blev pennor är att denna härliga stämpel slank med min senaste beställning:

Tycker de är urgulliga!
Hade dock inte tålamodet att måla med vattenpensel och distress dynorna... Så jag hoppas ideligen att jag klarar utav Promakers...

Håll timmarna för mig!!!

/RatEmma

Presentation


Mitt namn är Emma och jag kommer från de lite nordligare delarna utav landet nämligen Nordmaling. Kärleken lockade mig hit från Umeå och nu bor jag här tillsammans med karln och våra två papilloner. På nätet kallar jag mig RatEmma (inte rat betydande rått

Tidigare designat för

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards