ratemma

Alla inlägg under oktober 2013

Av ratemma - 30 oktober 2013 13:58

Ännu en kreation åt Creativicas underbara blogg!

Denna gång har jag syckat en bok!
Ni hittar inlägget och vad jag har använt här!


Nu en liten bildbombning!


                                         




Tack och hej!


 





 

Av ratemma - 18 oktober 2013 06:37

Då var de dags att visa upp ännu en kreation jag gjort till Creativicas underbara blogg!

Ni hittar inlägget, vad jag har använt och lite hur jag gått tillväga här!

Nu bjuds de bara på en liten bildbombning!

  

                             

 







  



 


Av ratemma - 1 oktober 2013 09:06

Ännu en kreation åt Creativica, denna gång är det en klocka som har fått sig ett nytt liv vare sig han ville eller inte..!

  

Ni hittar inlägget, vad jag använt och lite hur jag gått tillväga här!


De var RIKTIGT kul att kladda på med denna även om de var mycket torktid..!

Nu till bildbombningen:


                                     








 





 


Presentation


Mitt namn är Emma och jag kommer från de lite nordligare delarna utav landet nämligen Nordmaling. Kärleken lockade mig hit från Umeå och nu bor jag här tillsammans med karln och våra två papilloner. På nätet kallar jag mig RatEmma (inte rat betydande rått

Tidigare designat för

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards