ratemma

Alla inlägg under september 2013

Av ratemma - 17 september 2013 13:36

Visar upp min lilla vagga i Creativicas underbara blogg!

Ni hittar inlägge, lite hur jag gått tillväga och vad jag använt här...


Mallen är "min egen", ni hittar den här...


I helgen döptes min lilla systerson, han sov sig igenom dopet, sprattlade till då de var dags för vattnet... Min andra systerson sjöng för fulla muggar, stolt moster, han var verkligen duktig!


 

Lilla Noel!


Nu till min lilla bildbomb:


                                   




 


   



Av ratemma - 17 september 2013 13:22

Visade ett litet tittskåp på Creativicas underbara blogg i helgen! Ni hittar inlägget, lite hur jag gått tillväga och använt här!

  
Nu bjuder jag bara på en massa bilder:

                         







 



   

Av ratemma - 3 september 2013 13:07

Visar min altrade hatt på Creativica´s härliga blogg!
Ni hittar inlägget och vad jag använt här...


Våra riktlinjer i september var: metall/mörkt/manligt

Och ordet vi skulle utgå från: sport


Här kommer min tolkning (förklaringen hittar ni på bloggen):

                             







 





 

Presentation


Mitt namn är Emma och jag kommer från de lite nordligare delarna utav landet nämligen Nordmaling. Kärleken lockade mig hit från Umeå och nu bor jag här tillsammans med karln och våra två papilloner. På nätet kallar jag mig RatEmma (inte rat betydande rått

Tidigare designat för

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards