ratemma

Alla inlägg under december 2013

Av ratemma - 25 december 2013 12:17

God jul på er alla, hoppas att ni har haft en mysig gårdag och att tomten var snäll med er!

  

Jag fick äran att göra årets julinlägg hos Creativica och då passade jag på att "öppna" min klapp till min kära syster!

Ni hittar inlägget, vad jag använt och lite hur jag gått tillväga här, nu bjuds de bara på en liten (eller rättare sagt STOR) bildbombning!

  

Vi börjar med själva paketet:

 

Gjorde det enkelt för mig och köpte en burk..!

 

Jultagsen:

     

Mitt första försök till en mistrad tags...


Nu till klockan:

                           

Innehållet:

     

Gjorde den enkel, de är juh trotts allt mosters lilla monster som ska vara i centrum! Och eftersom den ska agera fotoram, så kan man självklart byta foto!

  

   



 


 

Av ratemma - 22 december 2013 15:18

Jag fick förfrågan om att gästa Allt Om Scrap och självklart kunde jag inte låta bli!

  

Uppgiften var att skapa en julgran, fick fria händer och så här tolkade jag de:


   Inlägget hittar ni här och jag kan avslöja att de inte bara är min gran ni kommer att finna..!

  

För er som är lite tävlings sugna så har ni en liten utmaning där också..!


I grund och botten så ser min gran ut så här:

 

Konservburk, penna, flirtkula och en massa lim..! Limmet är till dekorartionsstenarna som ej kommit på plats... Själva grandelen är en flirtkon och spetstyg som jag klippt i cirklar, vikt ihop och stoppat in i varsitt hål...


Nu till bildbombningen:

                 



 


Av ratemma - 14 december 2013 14:06

Visade upp min julgran hos Creativica i tisdags!

  

Ni hittar inlägget och vad jag använt här, nu bjuder jag bara på bilder:

                         



 



 

Av ratemma - 2 december 2013 21:40

Ännu ett alster åt Creativica och denna gång blev de självaste Rudolf med röda mulen!

Ni hittar inlägget och vad jag använt här, nu bjuds de bara på bilder!

  

                   



 


 



Av ratemma - 2 december 2013 21:30

Nu har jag tagit mig i kragen och knåpat ihop en mall till miniskåpet!

Ni hittar den i Creativicas underbara blogg, nämligen HÄR!

Bara att fråga om de är något, har säkert glömt nå då jag var dum nog och kastade "orginalet"..!

  

   







 







 

Presentation


Mitt namn är Emma och jag kommer från de lite nordligare delarna utav landet nämligen Nordmaling. Kärleken lockade mig hit från Umeå och nu bor jag här tillsammans med karln och våra två papilloner. På nätet kallar jag mig RatEmma (inte rat betydande rått

Tidigare designat för

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards