ratemma

Alla inlägg under juni 2015

Av ratemma - 20 juni 2015 16:26

Visat upp ännu en artjournal i Creativicas blogg, ni hittar inlägger här...

 

Grunden är rivna bitar av Tim Holtz Tissue papper, gamla boksidor och förpackningspapper från en IKEA resa som jag stämplat på… Mer information hittar ni i Creativicas blogg...

     

Av ratemma - 20 juni 2015 15:54

Hej jag heter Emma och jag är en shopaholic!

Roar mig på kvällarna genom att klicka i kundkorgar, har blivit duktigare och köper inte lika mycket som tidigare men denna gång kunde jag inte hålla mig!

Hamnade jue på exakt 500 kr!

Och 500 är juh likamed fraktfritt!

Och sen behövde jag mina favvo brads!

  

Detta mumsiga paket kommer fårn PY Hobby:

 

Titta så mycket mumma!

(Dock saknas akrylfärgen, glömde den totalt)

ÄLSKAR sådana paket! Vem kan motstå metalldekorationer?!

  

500 brads, 10 m kedja, ett x antal ramar, blommor och metallhörn!

I´m in heaven!


De roliga med PY Hobby är alla storpack de har för en billig peng!

Man kan verkligen fynda!


Nu tror ni säkert att detta räcker i metall väg, men neh...


Var på Pysselshopen och kunde inte hålla mig!

De hade juh rea!

 

Så jag räddade dessa! Inte ska de behöva hänga där alldeles ensamma!

  

Hade även turen att stöta på koner på rean, perfekt om man får suget att göra en gran till jul!


Jah, man intalar sig att man verkligen behöver något och för att slippa frakten så shoppar man till fraktfritt!

Bevis A:

 

Intalade mig att jag behövde en stämpel och att jag ville ha Prima papper, resten var bara extra mumma!

Hahahaha!

(Ni kan vara lugna, detta paket är ifrån april... Scrapbruket...)


Aja, något måste man roa sig med..!

  

/RatEmma




Presentation


Mitt namn är Emma och jag kommer från de lite nordligare delarna utav landet nämligen Nordmaling. Kärleken lockade mig hit från Umeå och nu bor jag här tillsammans med karln och våra två papilloner. På nätet kallar jag mig RatEmma (inte rat betydande rått

Tidigare designat för

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards