ratemma

Alla inlägg den 10 januari 2020

Av ratemma - 10 januari 2020 03:48

Hejsvejs!

Nu blir det ännu ett virkprojekt! Som rubriken lyder så har jag knåpat ihop en liten "häst"...

 

Kanske inte blev så liten...

  

Virkade denna av garn jag hade hemma och på frihand.

Kanske inte så naturtrogen, men den blev som jag hade föreställt den (lite knasig) och My verkar gilla den...

Då man alltid ha utgått från nå mönster så var de kul att bara testa sig fram...

   

Huvudet var till en början tänkt som en kropp men när jag la ifrån mig virkingen vid ett tillfälle hade jag råkat klämma ihop den så att de liknade näsborrar och vips så var det bara att tänka om...

 

Ja, den blev rätt så stor...

Overallen är även den virkad på frihand.

Den va lite klurig då jag inte virkat byxor tidigare men tillslut så fick jag ihop de...

Självklart virkade jag ett hål till svansen så att den går att ta utav...

 

My var inne i en navel-period då jag gjorde den, så fick improvisera fram en navel...

  

Tack för titten!

RatEmma


Presentation


Mitt namn är Emma och jag kommer från de lite nordligare delarna utav landet nämligen Nordmaling. Kärleken lockade mig hit från Umeå och nu bor jag här tillsammans med karln och våra två papilloner. På nätet kallar jag mig RatEmma (inte rat betydande rått

Tidigare designat för

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards