ratemma

Alla inlägg den 4 december 2015

Av ratemma - 4 december 2015 14:48

Då var de dags att visa ännu ett pocket letter...

Detta är till Maria, ni hittar hennes underbara blogg här, och då julen närmar sig med storm steg ficik de bli en julig sak!

  

  

Jag gjorde en enkel "inslagning"...

Tårtpapper, utstansning (Prima doily die), skeleton leaf, trä hjärtan (de röda från TGR) och jutetråd...

 

Utgick från den tomten då jag valde färgenrna...

Papperna är en blandning mellan Maja Design och detta från Ica Maxi...


Stämplar: Tim Holtz, Thersa Collins och Vilda Stamps

   

I mitten har jag gjort ett snurrhjul så hon själv får bestämma om hon är på the Naugthy or Nice-list!

  

 

En liten rosett av seambinding!

Mitt favvo band! De är så leeeeeent, fiiiiiint och passar till allt!

  

I mitten är de en brads...

 

Tomten, som var grunden till de hela, kommer från ett 12" papper...

Kommer dock inte ihåg märket...

  

Baksidan glömde jag fota...


Tack och hej!
/RatEmma




#Majadesign #VildaStamps #Pocketletter

Presentation


Mitt namn är Emma och jag kommer från de lite nordligare delarna utav landet nämligen Nordmaling. Kärleken lockade mig hit från Umeå och nu bor jag här tillsammans med karln och våra två papilloner. På nätet kallar jag mig RatEmma (inte rat betydande rått

Tidigare designat för

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards