ratemma

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av ratemma - 3 juli 2012 15:02

Sitter och donar på med mina stämplar!
Införskaffat en lamineringsmaskin i hopp om att få nogon ordning, dock så kommer de nog ta sin tid...

  


Här har in början:


 


Har rosa detaljer i min lilla hörna, så jag tänkte att de skulle passa här med...

Tillverkare står på baksidan, då jag inte är super nöjd med min handstil och inte har tillgång till skrivare...

Men som sagt, de är bara början, syns inte ens att jag har varit i mina stämpel lådor... Så jag måste erkänna att de känns lite små drygt...

  


Tragiskt nog så har man varit snabb att slänga bort förpackningarna på vissa, speciellt de älsta, annars skulle de va kul att veta vad de är för några...

Men snart slipper man dra ut hela lådan för att se vad man har vilket känns skööööööööönt!










  


Presentation


Mitt namn är Emma och jag kommer från de lite nordligare delarna utav landet nämligen Nordmaling. Kärleken lockade mig hit från Umeå och nu bor jag här tillsammans med karln och våra två papilloner. På nätet kallar jag mig RatEmma (inte rat betydande rått

Tidigare designat för

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards