ratemma

Direktlänk till inlägg 14 september 2011

aLLtId Redo!

Av ratemma - 14 september 2011 19:32

Här kommer en LO med en av mina hundar.

De är Blaze som får stå för modelleriet!

 


Köpte lite knappar vid senaste beställningen (My Minds Eye - Wild Asparagus Button Box) och då fick man med nå härliga band som jag inte kunde låta bli...

     Hittade även en swirl långt nere i en låda som jag klippte sönder och använde.


 

Metalldekorationen hittade jag på GeKås (finns säkert på många andra ställen). 

Dock så var de en ljus bubbelstickers med ordet KRAM i, som jag inte tyckte passade in.

Men den var lätt att pilla bort och ersätta med eget.


             


Man kan tro att jag endast har en die´s...

Men riktigt så är de inte...

Har en hel del av Tim Holtz Sizzix bigz die´s, men denna är, som ni kanske ser, en favvis...

 


 


  


 
 
snojbi

snojbi

17 september 2011 16:03

Hejsan
Tack för ditt besök
Jag har beställt mallen till korsettväskan här
http://www.cardcarousel.co.uk/store/index.php?main_page=document_product_info&cPath=65&products_id=210&zenid=8e75fe8c56489f5eebfc798bae009fa1
Betalar man med kort får man mallen på Pdf snabbt och enkelt bara att skriva ut.
De har en del fina mallar.

http://www.snojbi.blogspot.com

Det här inlägget går inte att kommentera.
Av ratemma - Söndag 14 april 22:45


När allt faller samman är de bra att sysselsätta sig med något för att hålla sinnet intakt! Gymmet har blivit en fristad, ett sätt att koppla bort, dock så är de svårt att slå av hjärnan här hemma då allt blir tyst och då är de tur man kan greppa nå...

Av ratemma - 22 september 2023 13:46

Dottern vart besatt i Wednesday-dansen åh ville ha en docka... Så de va bara att greppa virknålen och göra ett försök! Använt 8/4 garn, tyll och 2 mm nål. Utgick från samma mönster som min tidigare docka. Kläderna och skorna skedde på måfå... Då...

Av ratemma - 23 maj 2023 14:19

Då en arbetskamrat fått barn så greppade jag nålen åh knåpade ihop en till snutte... ... Denna gång till en liten kille! ...

Av ratemma - 2 maj 2023 11:52

I helgen blir det dop och jag tog mig modet att virka en snutte! ? Nu är allt inslaget och klart så nu kan jag inte fega ur! ? Hittade en rolig beskrivning på Youtube: https://youtu.be/QaBRGTvLLWU Men som vanligt följde jag den inte helt. Huv...

Av ratemma - 28 februari 2023 21:21

På fredag är det den stora dagen, min dotter fyller en hel hand! 🖐 Hon är super stolt åh redo för att flytta hemifrån, självklart får jag komma och hälsa på och framför allt sköta städningen!   Blev less på present papper så jag dök n...

Presentation


Mitt namn är Emma och jag kommer från de lite nordligare delarna utav landet nämligen Nordmaling. Kärleken lockade mig hit från Umeå och nu bor jag här tillsammans med karln och våra två papilloner. På nätet kallar jag mig RatEmma (inte rat betydande rått

Tidigare designat för

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards